Wednesday, September 28, 2011

The Most Precious Person




To Nur Hafirah Yahya :


Happy 17th Birthday. Semoga hari ni kau dapat banyak hadiah dan jangan lupa kongsi dengan aku, okay? :) Dah besar dah anak Makcik Melah ni. Dah tak boleh nak mengada macam budak-budak lagi. So, lepas ni, matanglah sikit macam aku ni ha :p HAHA Janji kita jangan lupa tau! Kau nak belanja aku tengok konsert Beast kan? Keke~ Aku akan tuntut tiket bila dorang datang Malaysia nanti.Poster tuh aku akan cari sampai lubang cacing, tandas semua la. Okay, tandas tak nak la. Geli t__t Haha. Satu Malaysia aku round demi poster tuh <3


Nanti kau jangan lupa kat aku tau :'( Kau kena ingat kat aku. Aku adik ipar kau. Kau kena ingat kat abang aku, Yoseobbie~ Ingat kat aku. Ingat kat aku. Salin ayat ni dekat dinding bilik kau sekarang! Cepaaat! Supaya kau tak lupa kat aku, kawan kau yang baik hati ni. HAHA Fyraaa, aku akan rindu kat kau. Aku akan rindu kacau kau. Aku akan rindu kau kacau aku.
Sobs sobs :') Saeng-il Chugha Haeyo


Comelnya mereka tidak terhingga ^^
I love you, Fyra

p/s : Markah percubaan is on the wayyyy! >.<