A Special Day For A Special Girl ♥




Hayyyyyy Hoyyyyy Heyyyyy Hiyyyyy Huyyyyy

Okay, dah habis menggila :3 Hari ni berapa hari bulan semuaaaa? Dua puluh enammmmm *jawab dalam hati* Bagus semua :D Hari ni hari besejarah bukan untuk I ataupun nenek I tetapi my baby girl. Ehh, sejak bilaa I ada anak ni T.T HAHA, gatalnyaaa >.< Bukan anak tetapi member I yang disayangi dicintai dirindui , okay tipu, baru jumpa dia tadi. Nak tahu tak kenapa bersejarah? Nak tak? Nak tak? Nak ke tak nakk~~Sebabnya ialahhhh *jengjengjeng*


HARI NI BIRTHDAY DIA ^O^


Hehe. See? Orang yang mata sepet pun boleh nampak tauuu, macam I, HAHA. Hari ni birthday dia, saya ulangi, hari ni birthday dia. Tunggu apa lagi? Pergi laa wish kat FB dia tuh haaa. Pergi search Nur Aqilah, nampak gambar perempuan yang cun melecun tuh kan? Haa, tuh la baby girl I :) kekeke~


Happy 17th Birthday, Qila. Semoga hari ni menjadi hari yang sangat bahagia dan dipenuhi gelak ketawa. Semoga hari ni akan kau ingat sampai bila-bila. Tahun terakhir birthday kau disambut di tempat yang dipanggil sekolah. *amek tisu jap*

*sambung*

Terima kasih untuk selama aku hidup kat SMK Malim, terima kasih. Walaupun kita lain kelas masa Form 1, lepas tuh baru kita kenal rapat kan. Qila, aku sayang kau gila punya gila punya gila. Terima kasih sebab selalu ada untuk dengar cerita aku. Terima kasih sebab kau selalu bagi nasihat kat aku. Terima kasih sebab jadi kawan yang baik untuk aku yang macam pelesit ni >.< Terima kasih dah banyak tolong aku and support aku. Terima kasih sebab selalu layan otak sewel tak cukup masak aku ni. You're irreplaceable. Betul, tak tipu *muka serius* Tak de sape pun boleh ganti kau dalam hati aku ^^


Cehhh, terharu tak terharu tak? ALAAA QILAAAAAA! Jangan la nangis :') Lap air mata tuh cepat, tak nak la nangis nangis ni. Kekekekeke, perasan je -.-' Hehe, ehh, nampak tak gambar atas tuh? Aku letak gambar tuh sebab kita share share dia kannnn~ Tersentap takkk tengok renungan mata dia tuh xD HAHAHAHAAHAHAH. Tergoda takk? :)))))))

Kita tunggu nak makan kek dia ni, hehehe. *byhatakmalu* Dah bye bye xD

p/s: UP2 ada 2 minggu lagi :/ HAHA, semoga berjaya Byhaaaa.