I Can't Take My Breathe, Breathe

Lee Joon and Jiyeon

Korean wave. It's all spread out worldwide. I mean, sebut saje la Suju, SNSD, Beast, SHINee or 2PM, semua kenal kannn? Their songs, the dances, boleh hafal dah kot. Mungkin ada sesetengah yang masih belum boleh terima penangan artis korea neh, tapi even kat Malaysia pun, 7 out of 10 people mesti kenal punya any idol group. Sesetengah orang juga mungkin ada rasa menyampah or annoying dengan artis K-Pop. But, bravo for them! Sebab bukan senang nak naik kan nama dorang sampai satu dunia boleh kenal.

Tak percaya ke? Okey, meh sini I tunjuk bukti.




-Buka youtube.
-Search any idol group
-Look up the comments, see? The whole world watches the video




Dah? Percaya tak? Haha, dah cakap dah kan. I sendiri pun one of the fans tau :) Ngehee. Dengar la lagu lagu dorang. Paling senang, 'No Other' by Suju atau 'Genie' by SNSD, memang akan jatuh hati punya! Pergi la cepat! Pergi tengok, kekeke. Suka tak? HAHA. Malam ni siapa tengok Oh! My School, angkat kaki! Too bad Lee Joon takde malam ni :( Takpe la, jumpa malam nanti K-Pop fans, kita berhimpit depan TV ye, bye.


Lee Joon sshi lovely~
Lee Joon sshi wonderful~